بروشور تبلیغاتی چیست و چه تاثیری در بازاریابی دارد؟
به طور کلی از بروشور تبلیغاتی (تراکت تبلیغاتی) برای جذب مخاطب استفاده میشود.
پس باید یک بروشورتبلیغاتی به صورتی طراحی شود که ، در جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار باشد.
تبلیغات در حقیقت یکی از تاکتیک های بازار یابی است .
داشتن بروشورتبلیغاتی برای شغل و حرفه وخدمات شما بسیار در جذب مشتری حائز اهمیت است.
بروشور تبلیغاتی (تراکت تبلیغاتی) تنها واسطه ایی است شما میتوانید کنترل کنید که در چ زمان ومکانی توزیع شود.
بروشورتبلیغاتی به شما این امکان را میدهد که مشتریان خاص خود را هدف قرار دهید.
بروشور تبلیغاتی (تراکت تبلیغاتی) باعث ایجاد آگاهی برای مشتریان است وبه حرفه وخدمات شما اعتبار میدهد.
بروشور یک ابزار تبلیغاتی ملموس ومعتبر است که به نسبت کم هزینه ترین روش تبلیغ است.
در برورشور تبلیغاتی چه نکاتی باید رعایت شود تا تاثیر بیشتری روی مخاطب داشته باشد؟
دارای کلمات برجسته و شفاف باشد .
تیتر به کار رفته در بروشور بسیار تاثیر گذار است.
طراحی مناسب وشکیل .
ترکیب رنگ وفونت وتصاویر متناسب با کسب وکار .
جنس کاغذ بروشور
روشهای مختلف پخش بروشور تبلیغاتی :
پخش بین عموم در معابر ونمایشگاه
چسباندن بروشور در معابر ودرب منازل ومغازه ها
پخش در سازمانها وشرکت ها
پخش خودرو به خودرو
که جهت استفاده از هر کدام از روشها باید به نوع کسب وکار ومخاطب توجه داشت .
توصیه : بروشور تبلیغاتی (تراکت تبلیغاتی) دو طرفه قدرت تبلیغاتی را دو برابر می کند . هزینه کمتری در بر دارد.
مهم ترین اطلاعات میبایست در سمت جلویی بروشورتبلیغاتی قرار بگیرد.
سمت دیگر برای اطلاعات پشتیبانی همچون :
فهرست خدمات ، قیمت ، نقشه دقیق محل شما ، جوایزاخیر و… کاربرد دارد.
جنس کاغذ بروشورتبلیغاتی از چه نوعی باشد :
توجه به گرماژ ، جنس و روکش مناسب در جذب مخاطب تاثیر بسزایی دارد.
جنس کاغذی که استفاده میشود در دو نوع گلاسه وتحریر است .
استاندارد گرماژ بین ۸۰ تا ۳۰۰ گرم در بازار رایج است .
برای حفظ بیشتر از بروشورتبلیغاتی میتوان از روکش مناسب همچون سلفون مات ، سلفون مخملی
و سلفون براق استفاده کرد.
شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارهای گروه تخصصی آریا گرافیک
با آریا گرافیک در تماس باشید.
برای مشاوره و یا سفارش طراحی با شماره تلفن ۰۹۳۵۱۱۹۸۳۵۴
دیدگاه شما